Bizkaia.eus

EWSS003C

Configuración FAQ_PRUEBA_prueba

Zerbitzuak

4 galderak

Bizkaiko Foru Aldundiaren Egoitza Elektronikoa hartzen duten organo edo erakunde publikoek elektronikoki sinatutako dokumentu elektronikoek egiaztapen elektronikoaren kodea (CVE) daramate beren ezkerreko marjinan.

Dokumentuaren CVE egoitza elektronikoko "Dokumentuak lokalizatzailearen bidez eta sinaduren bidez egiaztatzea" atalean sartuta, honako hauek egin ahal izango ditut:

  • Dokumentua deskargatu eta, horrela, paperezko dokumentuaren egiazkotasuna eta osotasuna berretsi ahal izango dut, deskargatutako dokumentuarekin erkatuta.
  • Dokumentuari lotutako sinadurak egiaztatzea, sinadura-sekuentzian sartuta. Bertan, sinatzaileen identitatea, zerbitzuak aurkezten dituzten organoa, sinadura mota eta sinadura egiaztatzeko sarbidea egiaztatu ahal izango ditut, ziurtagiri edo zigilu elektronikoa duten sinaduren kasuan.
  • “Sinaduren egiaztagiria” eskuratzea. Jatorrizko sinadura elektronikoak ez dituen PDF formatuko egiaztagiri bat sortzen da, sinatzaileen izena duen testu bat baino ez du jasotzen sinatutako dokumentuaren marjinan, eta, beraz, ez du jatorrizko dokumentuaren balio juridikorik.

Elektronikoki sortutako lokalizatzaile alfanumeriko bat da; dokumentu elektronikoetan txertatzen da dokumentu horien paperezko kopiak benetakoak direla eta balioa dutela egiaztatzeko; egiaztapen hori egiteko, jatorrizko dokumentu elektronikora sartu behar da, egoitza elektronikoaren barruko "Dokumentuak lokalizatzailearen bidez eta sinaduren bidez egiaztatzea" atalean.

Egoitza Elektronikoaren bidez, eskabideak, idazkiak eta komunikazioak aurkeztu ahal izango ditut, espedienteen izapidetze-egoerari buruzko kontsultak egin ahal izango ditut, harpidetu ahal izango naiz eta Egoitzan eskuragarri dauden prozedura, izapide edo zerbitzuen jakinarazpen elektronikoak eskuratu ahal izango ditut, arin eta horretarako bulego batera fisikoki joan beharrik izan gabe.

Lehenik eta behin, Bizkaiko Aldundiaren Egoitza Elektronikoan sartuko naiz (www.ebizkaia.eus/eu/hasiera) Google Chrome edo Mozilla Firefox nabigatzaileen bidez.

Egoitza Elektronikoan, pantailaren goiko eskuineko ertzean dagoen Eremu pertsonala botoian klik egin behar dut.


Hurrengo pantailan, erabili nahi dudan identifikazio-bidea hautatuko dut:

Identifikatu ondoren, hurrengo orrialdean eskatutako datuak bete beharko ditut (helbidea, harremanetarako helbide elektronikoa, ...). Nahitaezko eremuak bete ondoren, Berretsi botoia sakatuko dut. Azken urrats hori egin ondoren, Egoitza Elektronikoan alta emanda egongo naiz.

Uneren batean nire datuak aldatu nahi baditut, egoitzan identifikatu ondoren (Sarbidea botoia), Nire datuak botoia sakatuko dut (goiko eskuineko marjina).