Bizkaia.eus

EWSS003C

Configuración FAQ_PRUEBA_prueba

Ordezkaritza

11 galderak

Egoitzako Jakinarazpen eta Komunikazioak fitxara sartzen naizenean, interesdun gisa (neure izenean) edo ordezkari gisa jarduteko aukera eskaintzen zait. Ordezkari gisa sartzen banaiz, ordezkatzen ditudan pertsonei zuzendutako jakinarazpenak ikusiko ditut.

Edukira sartzean, erregistratuta geratuko da interesdun gisa (neure izenean) edo ordezkari gisa sartu naizela, eta jakinarazpena jakinarazita geratuko da, eta une horretatik aurrera ondorioak izango ditu.

Edukian ez dago ezberdintasunik. Administrazioak jakinarazpen/komunikazio bat bidaltzen dio dagokion hartzaileari. Pertsona hori interesduna edo ordezkaria izango da, halakorik badago.

 

Interesdunek zerbitzuak eska ditzakete eta/edo izapide administratiboak egin ditzakete Bizkaiko Foru Aldundian, hirugarren pertsona baten bitartez (ordezkaria). Ordezkaria Bizkaiko Foru Aldundiarekiko harremana bere gain hartzen duen pertsona da, ordezkatzen duen pertsonak hori egin beharrik izan ez dezan. 

Ahalordea erregistratzerakoan ezartzen dena, betiere 5 urtetik gorakoa izan gabe.

Ogasun eta Finantza Sailarekin hitzarmena sinatuta duten gaitutako ordezkarien kasuan, gehieneko indarraldia 7 urtekoa da.

Ahalordetze-motaren araberakoa izango da:

 

  • Inskripzioa kanal elektronikoaren bidez egiteko, beharrezkoa da identifikazio- eta sinadura-sistemak onartutako bitarteko bat izatea egoitza elektronikoan erabiltzeko, administrazio honen sinadura elektronikoko politikaren arabera.
  • Aurrez aurre egiteko, aldez aurretik hitzordua eskatu beharko da.

AEEn inskribatutako ahalordetzeen irismena Bizkaiko Foru Aldundiaren eskumen-eremura mugatzen da, eta hari lotutako ahalmenek zehaztuko dute. Honako hauen artean aukeratu ahal izango da (ahalordetze motaren arabera):

 

  • Bizkaiko Foru Aldundiaren edo haren sail baten edo batzuen aurrean EDOZEIN administrazio-jarduketa egiteko baimena ematea.
  • Bizkaiko Foru Aldundiaren edo haren sailetako baten aurrean administrazio-jarduketa edo -izapide JAKIN BATZUK egiteko baimena ematea.

 

AEEn inskribatutako ahalordetzearen irismena horri lotutako ahalmenek zehaztuko dute.

 

AEEk ahalmen hauek ezartzen ditu:
 

A AHALMENA
Interesdunak eskaturik hasitako prozeduretan eskaerak eta idazkiak aurkeztea, dokumentuak aurkeztea, eskaerak borondatez edo organoak eskaturik zuzentzea. Eskaera zuzendu eta hobetzetik eratorritako jakinarazpenak jasotzea barne hartzen du, eta ahalmena ematen du lehen adierazi diren jarduketekin lotutako datuen/informazioaren kontsultara sartzeko
 

B AHALMENA
Interesdunak eskatuta nahiz ofizioz abiarazitako prozeduretan eskaerak eta idazkiak, errekurtsoak eta erreklamazioak aurkeztea, akzioetan atzera egitea, eskubideak hartu edo aitortzea, eta ordezkatuari dagozkion jarduketa guztiak egitea, eta ahalmena ematea deskribatutako jarduketekin lotutako datuen/informazioaren kontsultara sartzeko, bai eta jakinarazpenak jasotzeko ere (d ahalmenean adierazitako jakinarazpenak izan ezik).
 

C AHALMENA 
Ordezkatutako pertsonaren datuen-informazioaren kontsultara sartzea.
 

D AHALMENA
Administrazioak prozedurak ofizioz hasiko dituela adierazten duten jakinarazpenak jasotzea.
 

GD AHALMENA
Ogasun eta Finantza Sailaren zorrak kudeatu: gerorapenak, konpentsazioak eta ordainean emateak.

B ahalmenak A eta C barne hartzen ditu


Konbinazio posibleak (Guztiak ez dira egingarriak):

  • B  ahalmena Drekin edo gabe
  • A ahalmena  Crekin edo gabe

Inskripzio motaren arabera, ahalordetzeen erregistro elektronikoak hainbat ekintza egiteko aukera emango dizu:

 

Borondatezko ahalordetzeak:

  • Administrazio foral honen aurrean emandakoak (apud akta)
  • Dokumentu publikoaren bidez emandako ahalordetzeak
  • Notarioak legitimatutako sinadura duen dokumentu pribatuaren bidez emandako ahalordetzeak
  • Gaikuntza emateak

 

Legezko ordezkaria.

  • Zerga esparrua (adibidea: Ondorengoa)
  • Esparru orokorra (adibidea: Tutoretza)

 

Baimenak (langileei)

  • Erakundearena
  • Ordezkariarena

 

Informazio gehiago nahi baduzu, sakatu hemen

Elektronikoki erregistratzeko gidak:

Inskripzio motaren araberakoa izango da.

Oro har, automatikoa izango da, salbu eta parte-hartzaileetako baten berariazko adostasuna beharrezkoa bada edo berrikusi beharreko dokumentazioa aurkezten bada.

Nolanahi ere, beti 10 egun balioduneko gehieneko epean, inskripzioari alta ematen zaion egunetik zenbatzen hasita.